BUSINESS CLOUD

Glem alle IT-udfordringerne

Hvad er en ’Business Cloud ’-løsning?

Business Cloud er hele virksomhedens IT i skyen.

Det er mere end ’bare’ en backup af data, og handler om at sikre at hele virksomhedens IT fungerer optimalt.

Når du vælger en Business Cloud løsning hos Primero får du:

  • Stillet et skrivebord til rådighed (på computeren), der indeholder de programmer medarbejderen har brug for – en såkaldt remote Windows desktop eller Citrix Desktop.
  • Et stabilt og sikkert netværk
  • En opdateret og sikker backup af data
  • Helpdesk support til medarbejderne

 

Business Cloud er altså en komplet udlicitering af jeres IT.

Dette er ofte en stor lettelse for firmaerne, da IT er svært at gennemskue og dermed skaber en masse usikkerheder.

BACKUP AF ALLE DATA
MINDRE STRØMFORBRUG
MERE ARBEJDSTID, MINDRE TID TIL AT LØSE IT PROBLEMER
NYESTE SYSTEMER OG LICENSER
SUPPORT 24/7

IT skal fungere 24/7

I gennemsnit spilder en medarbejder 22 min hver dag på IT-problemer. Det akkumulerer til næsten én dag hver måned(!)

Når du har en Business Cloud-løsning, slipper du for at bekymre dig om:

  • Netværket
  • At medarbejdere skal bruge tid på at opdatere systemer eller programmer på deres computere
  • Fornyelse af licenser til diverse systemer til individuelle medarbejdere
  • Sikkerhed af data
  • Diverse IT-irritationer i hverdagen, som medarbejderne kan ringe til vores Helpdesk for at få løst.

Hvorfor vælge en Business Cloud-løsning?

Med en Business Cloud-løsning fra Primero får du:

  • Gennemgang og sikring af alle indgangene til din IT-infrastruktur
  • Konstant overvågning og proaktiv fejl retning
  • Garanti for Disaster Recovery
  • En fast pris pr. bruger
  • Markant nedsat strømforbrug
  • Tidssvarende og nyeste systemer og licenser
  • Mulighed for at få helpdesk support 24/7
  • Færre timer med uarbejdsdygtige medarbejdere pga. IT-problemer

I sparer altså tid og penge på både indkøb af hardware og software, logistikken, og vedligeholdelsen.

Hvordan foregår det?

Når vi sætter en Business Cloud-løsning i gang, følger vi nedenstående 3 trin:

TRIN NR. 1

Hvad er behovet?

En Business Cloud starter med en samtale hvor vi afdækker behov og muligheder.

Alle Business Cloud-løsninger er skræddersyede efter en grundig og veldokumenteret behovsanalyse, der sikrer at I får det I har behov for.

TRIN NR. 2

Business Cloud sættes i gang

Business Cloud kræver en indledende opsætning.

Opsætningen inkluderer et skift fra enten en intern styret IT-drift, en eller flere udbydere, eller en kombination af disse, til en ekstern Cloud baseret styret IT-drift.

Vi gør alt for at skiftet foregår så usynligt som overhovedet muligt for medarbejderne samtidig med at al data behandles varsomt og med sikkerhed for øje.

TRIN NR. 3

Drift af Business Cloud

Når Business Cloud først er sat op træder den daglige drift i gang.

Her sørger vi for at alle systemer og licenser er opdaterede. Vi finder og retter proaktivt, opståede fejl og mangler. Supporterer medarbejdere der ringer ind med problemer til vores helpdesk.

Hvilke firmaer kan få en Business Cloud-løsning?

Vi kører Business Cloud-løsninger på miljøer der både indeholder PC og Mac og kører på henholdsvis Windows og macOS.

Da løsningen er skræddersyet, kan firmaet både have flere 100 ansatte eller være en lokal håndværker med 2 ansatte.

En Business Cloud løsning er altså svaret på de virksomheder der ikke vil bruge deres tid på IT, men i stedet på deres kerneforretning.

Hvorfor har vores kunder valgt os?

  • Med udgangspunkt i jeres behov, rådgiver vi om den rigtige løsning og skræddersyr Business Cloud-løsningen til jeres behov.
  • Vores professionelle team overvåger alle vores Cloud-løsninger og reagerer proaktivt, hvis vi støder på fejl.
  • Vi er driftssikre og til rådighed 24/7.

 

Hvilket betyder at virksomhederne kan koncentrere sig om deres kerneforretning og overlade alle bekymringer om IT, datasikkerhed og driftssikker IT til os.

Når IT er mere end teknik

Vil du høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig?

Ring til os på tlf. 82 307 308 (tryk #2 for salg) for en uforpligtende snak om mulighederne.

Eller send en mail til salg@primero.dk, så ringer vi dig op.

Accepter cookies, og få mest muligt ud af vores site Læs vores privatlivspolitik

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk