IT HELPDESK

Vi sidder klar med den bedste support

Hvad er IT helpdesk support?

It helpdesk support er jeres eksterne afdeling af IT supportere. I kan ringe til for at få hjælp til alle de daglige problemer og udfordringer med IT.

Det kan f.eks. være:

  • At man pludselig ikke kan connecte med printeren og printe ud
  • At e-mails ikke bliver downloadet til mobilen
  • At man ikke kan finde (måske har fået slettet) et dokument man nu skal bruge.
  • Problemer med NemID og sikker mail
  • Problemer med rettigheder på netværksdrev
  • Installation af nye maskiner
  • Oprettelse af nye brugere

Og mange (mange!) andre dagligdags problemer der kan bremse fremdriften i medarbejdernes arbejde og effektivitet.

BACKUP AF ALLE DATA
MINDRE STRØMFORBRUG
MERE ARBEJDSTID, MINDRE TID TIL AT LØSE IT PROBLEMER
NYESTE SYSTEMER OG LICENSER
SUPPORT 24/7

Hvorfor bør du outsource helpdesk supporten?

Er du i tvivl om du skal hyre en til at varetage IT-problemerne eller outsource helpdesk supporten?

Inden du tager et valg, bør du overveje:

  • Mængden af IT-problemer kan være for lav til en fuldtidsansat eller måske meget svingende.
  • Når du outsourcer din IT helpdesk til Primero er du sikret en større erfaring end hvad én ansat kan tilbyde.
  • Hvordan skal supporten strikkes sammen under ferie eller sygdom?
  • IT er i konstant udvikling og nye problematikker dukker konstant op – uddannelse og sparring med andre IT-nørder kan hurtigt en udfordring når man er en en-mandshær indenfor IT.

 

Vi er 6 fuldtidsansatte med hver vores ekspertiseområder, hvilket giver os en bred erfaringsramme, der løser langt de fleste IT-problemer.

Overvejer du IT helpdesk support?

Når du outsourcer IT helpdesk supporten er der især 3 områder der giver jer value for money:

  • Skalérbar hjælp uden kø
  • Ekspertviden, uanset problem
  • Overblik over problemområder, og få en bedre IT-infrastruktur

Lad os sætte nogle ord på det:

Skalérbar IT-hjælp

”En ulykke kommer sjældent alene” som man siger. Det samme gælder til tider mængden af IT-problemer.
I perioder kører det hele som smurt.
Andre gange er der flere problemer end hvad én mand kan klare.

Uanset er du sikret hurtig (og effektiv) hjælp når du outsourcer din support til Primero.
Du rammes heller ikke af ferie eller sygdom, da vi sørger for at I altid er dækket ind.

Ekspertviden – uanset problem

Vi er 6 fuldtidsansatte med erfaring indenfor forskellige aspekter indenfor IT, hvilket betyder at vi har en bred erfaringsramme, der kan afhjælpe langt de fleste IT-problemer.

Vi er endnu ikke – efter 10 år i Primero – stødt på et problem vi ikke har kunnet løse.

Vi yder både 1., 2. og 3. linjesupport for vores kunder: Face-2-face, via telefon, på dansk og på engelsk.

Overblik over problemområder

Et overblik over alle virksomhedens IT-problemer giver mulighed for at årsagsbehandle i stedet for at symptombehandle.

Helt konkret betyder det at gentagne problemer, indimellem kræver en ændring i IT-infrastrukturen, i stedet for en 1-1 problembehandling.

Når jeres IT-problemer og support samles hos os, holder vi aktivt øje med mulighederne for at optimere jeres IT-drift, både på kort og på langt sigt.

Hvilke typer af support yder I?

Vi yder support på alle niveauer, tider og til både brugere og systemer.

Lang de fleste af vores eksisterende kunder har valgt en kombination af flere af nedenstående supportmuligheder.

Hvorfor har vores kunder valgt os?

  • Med udgangspunkt i jeres behov, rådgiver vi om den rigtige løsning og skræddersyr Business Cloud-løsningen til jeres behov.
  • Vores professionelle team overvåger alle vores Cloud-løsninger og reagerer proaktivt, hvis vi støder på fejl.
  • Vi er driftssikre og til rådighed 24/7.

 

Hvilket betyder at virksomhederne kan koncentrere sig om deres kerneforretning og overlade alle bekymringer om IT, datasikkerhed og driftssikker IT til os.

Når IT er mere end teknik

Vil du høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig?

Ring til os på tlf. 82 307 308 (tryk #2 for salg) for en uforpligtende snak om mulighederne.

Eller send en mail til salg@primero.dk, så ringer vi dig op.

Accepter cookies, og få mest muligt ud af vores site Læs vores privatlivspolitik

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk