Vi skaber arbejdsglæde og glade medarbejdere

Kommer din iPhone og beder om adgangs koden til din mail, og når du taster den siger den at den er forkert, så skal du gøre som herunder beskrevet.

Grundet Microsoft strammer sikkerheds niveuet på Microsoft 365 service fra 1.10.2022 og frem, vil der være iPhone’s hvor man bruger den indbyggede Apple iPhone mail klient, muligt at telefonen kommer og beder brugeren om at genindsætte adgangs koden igen, og når man gør dette, så kommer den og siger at koden ikke er den rigtige/korrekt.

Dette løses som følgende:

Gå i Indstillinger

Gå til Mail

Vælg Konti

Vælg den omhandlende konto

I toppen vil der være en rød eller gul bjælke, der siger Skriv kodeord igen, eller lignende. (Lidt afhængig af hvilken version IOS telefonen har)

Tryk på denne bjælke og der åbnes nu et nyt browser vindue, som går ind på Microsoft 365 Login siden

Her taster du din E-mail adresse og kodeord, og godkender med Microsoft Authenticator, såfremt din konto har aktiveret 2 faktor godkendelse

Tryk Login og nu vil din e-mail virke igen.

 

 

Accepter cookies, og få mest muligt ud af vores site Læs vores privatlivspolitik

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk